VRÁCENÍ A REKLAMACE

I když se ze všech sil snažíme, aby vám naše dobrůtky dorazily jen v té nejvyšší kvalitě a v důkladném balení, může se přihodit mnoho věcí, díky kterým dostanete zásilku, se kterou nebudete spokojeni. Samozřejmě vás v tom nenecháme a společně s vámi problém jistě vyřešíme.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

I když by nás to velmi mrzelo, dobrůtky zakokupené přes náš internetový obchod můžete vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data převzetí zásilky. Pokud se takto rozhodnete, je potřeba udělat následující:

  1. Vyplňte online formulář vrácení. Náš systém vás sám provede celým procesem.
  2. Vše pečlivě zabalte ideálně do původního balení. Neradi bychom, aby při přepravě došlo k poškození.
  3. Zboží zašlete na své náklady na adresu naší expedice:
    od Štěpána, s.r.o.
    Lidických žen 1831
    272 01 Kladno

Vrátit bez udání důvodu můžete pouze neotevřené a neochutnané dobrůtky. Nezasílejte, prosím, zásilku na dobírku, takové zásilky bohužel budeme muset odmítnout.

Po obdržení vaší zásilky a její kontrole vám obratem poukážeme příslušnou částku na váš účet.

Vrátit zakoupené dobrůtky ve 14ti denní lhůtě nám můžete pouze v případě, že jste konečný zákazník nenakupující na IČO. Pokud jste nakoupili tzv. „na firmu“, ozvěte se nám a společně něco vymyslíme.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Celá naše výroba je pod důkladnou kontrolou a nemělo by se tak stát, že se vám do ruky dostane dobrůtka, která nebude splňovat naše přísné normy. Stejně tak se snažíme, aby i přeprava zásilek k vám byla bezproblémová. Pokud by se přece jenom stalo, že dobrůtky se vám budou zdát nekvalitní nebo zásilka přijde poškozená je potřeba udělat následující:

  1. Nafoťte poškozenou zásilku nebo nekvalitní obsah skleniček.
  2. Vyplňte online reklamační formulář a přiložte do něj fotografie. Náš systém vás sám provede celým procesem reklamace.
  3. Balíček nám zpět nezasílejte, v co nejkratší době vám dáme vědět, jak reklamaci vyřešíme.
  4. Reklamace zpravidla řešíme zasláním nových dobrůtek.